آشنایی با انجمن صنایع لوازم خانگی ایران

صنعت لوازم خانگی یکی از رشته‌های شتاب دهنده توسعه صنعتی است.صنعتی متنوع با کاربرد‌های گوناگون که به‌صورت گسترده علاوه بر استفاده وسیع خانگی و تأمین‌کننده نیاز ضروری و غیر قابل اجتناب خانواده‌ها، در بخش‌های اداری و تجاری کاربرد دارد و سهم بسیار وسیعی از بازار را به‌خود اختصاص داده است. صنعتی که برای صنایع فولاد، پتروشیمی، مس و… ارزش افزوده ایجاد می‌کند. با توجه به این ویژگی‌ها، ایجاد فضای کسب و کار مطلوب برای تعالی و تکامل این صنعت- بوجود آوردن شرایط مناسب برای سرمایه‌گذاری و توسعه واحد‌های صنعتی- بررسی قوانین و مصوبات مرتبط با تولید، تعرفه، مسائل پولی و صادرات و… توسعه فرهنگ صنعتی- تقویت بخش‌های تحقیق و توسعه و ارتقاء سطح مدیریت در این بخش- توسعه و استفاده از تکنولوژی پیشرفته و جذب فن‌آوری- تولید محصولات رقابتی قابل رقابت با محصولات خارجی- توسعه صادرات، و… محور و مرکز ثقل برنامه‌های انجمن صنایع لوازم خانگی بشمار می‌آیند.

”انجمن صنایع لوازم خانگی ایران“ نام جدید تشکلی است که بیش از سه دهه فعالیت هدف‌گرا و مؤثر را با بهره‌گیری از خرد جمعی و برخورداری از مدیریت دانش‌محور و جامع‌نگر در کار‌نامه موفق خود ثبت کرده است؛ تشکلی که با احساس مسئولیت در برابر نیاز‌های این صنعت در شرایط گوناگون و پایبندی به‌رسالت خویش در رفع مشکلات این صنعت و گذر از بحران‌ها، تلاشی چشمگیر داشته و دوران نوین فعالیت خود را به‌استناد بند(ک) ماده(۵) قانون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران مصوب ۱۳۶۹/۱۲/۱۵ و تحت نظارت اتاق ایران با اهداف و اصول وظایف منطبق بر اساسنامه این انجمن ادامه می‌دهد.

موضوع فعالیت: انجمن تشکلی است صنفی، غیر تجاری، غیر انتفاعی و غیر سیاسی که از طریق مطالعه، تحقیق، مشاوره، برنامه‌ریزی و آموزش به‌منظور پیشرفت امور صنعتی، تولیدی و حرفه‌ای و بهبود فرآورده‌های صنایع لوازم خانگی فعالیت نموده و به‌هیچ حزب و جمعیت سیاسی وابستگی نداشته و نخواهد داشت.

اهداف انجمن صنایع لوازم خانگی ایران

تقویت روحیه تشکل گرایی و بهره گیری از خرد جمعی
افزایش بهره وری فرآیندهای تولید
بهینه سازی مصرف انرژی و افزایش کارایی و راندمان در صنایع لوازم خانگی
توسعه بازار لوازم خانگی در داخل و خارج از کشور با بهره گیری از استانداردهای ملی و بین المللی و دانش فنی
توسعه و تعمیق پیوند بین علم و صنعت در واحدهای صنعتی
ترویج و توسعه مدیریت دانش محور در صنایع لوازم خانگی
ایجاد زمینه‌ها و امکانات مناسب و مطلوب برای تولید محصولات رقابتی
شناسایی و بررسی مشکلات اساسی و نقاط ضعف و قوت این صنعت به منظور برنامه ریزی جامع برای توسعه و رشد کمی و کیفی لوازم خانگی

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.